Pretraga

Koji je postupak ako se dogodi lom prilikom dostave robe preko OverseasExpress-a?
 
Odgovor:
Obaveza našeg kupca je da prije nego ovjeri dostavnicu OverseasExpress ili Tisak d.d. Paketne dostave, je da pregleda ispravnost robe, za ostale reklamacije je odgovoran OverseasExpress ili Tisak d.d. Paketna dostava.

O nama

je tvrtka sa četrdesetogodišnjom tradicijom, specijalizirana za izradu suvenira od keramike, porculana i stakla sa otisnutim logotipima ili amblemima.

Newsletter

Pretplatite se na naš newsletter kako biste primali najnovije obavijesti o našim proizvodima i uslugama.

Joomla izrada obrazaca by JoomlaShine

     Pratite nas!

Idi na vrh
Jadransuvenir.hr koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo i pratio statistiku posjeta. Klikom na 'Slažem se' dajete nam dopuštenje postavljanja kolačića na Vaše računalo.
Slažem se